مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 13:202023-10-25حوادث

کشف بیش از 271 هزار عدد داروی غیرمجاز در اردبیل


فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف 271 هزار و 565 عدد انواع داروی غیرمجاز در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سردار جواد تقوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق و توزیع داروهای غیرمجاز و صیانت از امنیت و سلامت جامعه و مقابله با فعالیت های مجرمانه تولیدکنندگان غیرمجاز دارو، ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل با انجام بررسی های تخصصی و اشرافیت اطلاعاتی از تولید داروهای غیرمجاز در قالب کارگاهی در سه راهی کوراییم اطمینان حاصل کردند.

وی با اشاره به هماهنگی قضایی در این رابطه افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همراهی کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات حکومتی به محل اعزام؛ که در بازرسی از این کارگاه 271 هزار و 565 عدد انواع داروی غیرمجاز و فاقد مجور بهداشتی به همراه دستگاه های تهیه و تولید کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در رابطه با کشفیات به دست آمده یک نفر که با استفاده از  لیبل و برند شرکت های معتبر قصد توزیع و فروش داروها در اقصی نقاط کشور را داشت، دستگیر شد.

سردار تقوی با اشاره به پلمب کارگاه با دستور مرجع قضایی تصریح کرد: ارزش کشفیات این عملیات بنا به اظهار نظر کارشناسان بالغ بر 50 میلیارد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 271 هزار عدد داروی غیرمجاز در اردبیل

کشف بیش از 271 هزار عدد داروی غیرمجاز در اردبیل