مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-03بين الملل

تل آویوِ نگران؛ باید با دقت به سخنان نصرالله گوش دهیم


تل آویوِ نگران؛ باید با دقت به سخنان نصرالله گوش دهیم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های عبری امروز امروز جمعه، سوم نوامبر به نقل از یوسی امروسی ، مسئول سابق شاباک نوشتند: به نهادهای امنیتی و نظامی پیشنهاد می کنم به سخنان نصرالله با دقت گوش دهند و این سخنرانی را جدی بگیرند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه المیادین ، این مقام سابق شاباک گفته است: من نمی دانم در سر نصرالله چه می گذرد، و فکر نمی کنم کارشناسی وجود داشته باشد که بتواند به شما بگوید که نصرالله چه خواهد گفت.

در همین خصوص، خبرنگار شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه همه در تل آویو به خاطر سخنرانی نصرالله در حالت آماده باش هستند، گفت: وضعیت در مرزهای شمالی بسیار متشنج است .

رسانه های صهیونیستی امروز در گزارش های خود تاکید کردند که همه آنچه اتفاق افتاده آرامش قبل از طوفان و ترس اصلی سخنرانی نصرالله بوده است.

در همین زمینه، آلون بن دیوید ، تحلیلگر مسائل نظامی در شبکه 13 تلویزیون رژیم اشغالگر، به صحبت درباره موضوع سخنرانی سیدحسن نصرالله پرداخت و گفت: اسراییل قبل از سخنرانی امروز، بسیار نگران است .

رسانه های عبری اعلام کردند: نصرالله یک رسانه ای حرفه ای است و علیه اسراییلی ها جنگ روانی به راه می اندازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویوِ نگران؛ باید با دقت به سخنان نصرالله گوش دهیم

تل آویوِ نگران؛ باید با دقت به سخنان نصرالله گوش دهیم