مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 09:152023-11-20اجتماعي

واگذاری زمین رایگان فرزندآوری در البرز به صورت قرعه کشی


طبق قرعه کشی زمین رایگان که به صورت تصادفی از طریق سامانه هوشمند در حضور افراد مشمول انجام می گیرد، نتایج قرعه کشی در مانیتور نمایش داده شده و زمین اختصاصی مشخص می شود، - طبق قرعه کشی زمین رایگان که به صورت تصادفی از طریق سامانه هوشمند در حضور افراد مشمول انجام می گیرد، نتایج قرعه کشی در مانیتور نمایش داده شده و زمین اختصاصی مشخص می شود، تا دیگر گله ای در این زمینه وجود نداشته باشد.

مشاور استاندار و مدیر کل امور بانوان و خانواده البرز گفت: با توجه به محدودیت جغرافیایی استان در طرح اهدای زمین به فرزندان سوم به بعد فقط در ماهدشت، نظرآباد و اشتهارد امکان واگذاری زمین وجود داشت.

  معصومه آقایی در گفت و گو با ایسنا، درباره نارضایتی برخی از خانواده ها درخصوص موقعیت زمین های اختصاص یافته اظهار کرد: در مورد چند قلوها و فرزندان سوم به بعد تازه متولد شده که برای آنها زمین قرعه کشی شده و از موقعیت آن ناراضی بوده اند، توجه به این نکته حائز اهمیت است که با توجه به محدودیت جغرافیایی استان البرز و بویژه محدودیت در حوزه زمین، فقط در ماهدشت، نظرآباد و اشتهارد زمین برای والدین دارای فرزند سوم به بعد در اختیار داشتیم.

بنابراین مشخص است که خیلی از افراد ابتدا به زمین های ماهدشت و بعد به زمین های ساوجبلاغ و هشتگرد متمایل بودند و اشتهارد ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری زمین رایگان فرزندآوری در البرز به صورت قرعه کشی

واگذاری زمین رایگان فرزندآوری در البرز به صورت قرعه کشی