مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 10:052023-10-23سياسي

افزایش 15 درصدی شعب اخذ رای در شهرستان بافق


فرماندار و رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان بافق از تعیین 44 شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات اسنفد ماه در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/یزد فرماندار و رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان بافق از تعیین 44 شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات اسنفد ماه در این شهرستان خبر داد.

ابوالقاسم دهقان در دومین نشست مشترک هیأت های اجرایی و نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب اعضای هیات اجرایی و شروع فعالیت این هیات طبق برنامه زمان بندی انتخابات، گفت: مهم ترین ماموریت ما اجرای قانون انتخابات است و تاکنون تمام اقدامات و شرایط به شکل مطلوب در ستاد انتخابات شهرستان انجام شده است.

فرماندار با اشاره به موضوع تغییر تعداد شعب اخذ رأی شهری و روستایی با توجه به افزایش جمعیت در شهرستان نسبت به انتخابات گذشته، افزود: پیشنهاد شد سه شعبه ثابت و دو شعبه سیار نسبت به سال های گذشته به مجموع صندوق های شهرستان اضافه شود که البته این تغییرات تا نتیجه قطعی در دست بررسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری بافق؛ سال های گذشته در شهرستان بافق 38 شعبه وجود داشت که از این تعداد 9 شعبه سیار و 2 شعبه ثابت روستایی و در شهر هم 27 شعبه ثابت بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 درصدی شعب اخذ رای در شهرستان بافق

افزایش 15 درصدی شعب اخذ رای در شهرستان بافق