مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 14:402023-10-25سياسي

لزوم بی طرفی مدیران و کارمندان دستگاه های دولتی در انتخابات


با توجه به فصل الخطاب بودن قانون و ابلاغیه ها، فرامین رهبری و تاکیدات معظم له مبنی بر برگزاری انتخابات پر شور و رقابتی، - ایسنا/کرمان رییس دادگستری شهرستان زرند گفت: با توجه به فصل الخطاب بودن قانون و ابلاغیه ها، فرامین رهبری و تاکیدات معظم له مبنی بر برگزاری انتخابات پر شور و رقابتی، لازم است مسئولان و کارمندان مجموعه های دولتی بی طرفی کامل خود را در فرایند انتخابات حفظ نمایند.

ابوالفضل فرحبخش امروز سوم آبان ماه با اشاره به برنامه ریزی دشمنان برای ایجاد تنش در جامعه، انتخابات پیش رو را مهم ارزیابی کرد و افزود: در کشور تقریبا هر دوسال یک بار انتخابات برگزار می شود که این نشان دهنده نعمت بزرگ امنیت در کشور است و نباید اجازه داد امنیت و سلامت انتخابات توسط معاندین، فریب خوردگان و دشمنان ملت خدشه دار شود.

وی با تأکید بر بسترسازی مناسب برای حضور پرشور مردم در انتخابات اظهار کرد: انتخابات، یک فرصت مضاعف برای خدمت نهادهای حاکمیتی است که باید در این عرصه از هم اکنون برنامه ریزی و گام بردارند و همه دستگاه ها و نهادها موظفند برای برگزاری یک انتخابات قانونمند و باشکوه تلاش جدی خود را به کار گیرند.

فرحبخش بیان کرد: باید ساز و کار انتخابات برای مردم تبیین شود و تمام راهکارها و تجربیات دوره های قبل در زمینه تخلفات و جرائم انتخابا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بی طرفی مدیران و کارمندان دستگاه های دولتی در انتخابات

لزوم بی طرفی مدیران و کارمندان دستگاه های دولتی در انتخابات