مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-04سياسي

زنگ استکبارستیزی در مدارس شهرستان مرزی آستارا نواخته شد


زنگ استکبارستیزی امروز، شنبه همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان مرزی آستارا به صدا درآمد و آیین ویژه این مناسبت در مدرسه پسرانه شهید نواب صفوی آستارا با حضور دانش آموزان و مسئولان برگزار شد.

- ایسنا/گیلان زنگ استکبارستیزی امروز، شنبه همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان مرزی آستارا به صدا درآمد و آیین ویژه این مناسبت در مدرسه پسرانه شهید نواب صفوی آستارا با حضور دانش آموزان و مسئولان برگزار شد.

همزمان با مدارس ایران اسلامی، زنگ ملی استکبار ستیزی و گرامیداشت یوم الله 13 آبان در مدارس شهرستان مرزنشین و شهید پرور آستارا به صدا درآمد و فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل در پاسخ به توطئه های شوم استکبار جهانی و همدستانش توسط دانش آموزان آستارایی سرداده شد و دانش آموزان و مسئولان با ارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید بیعت کردند و انزجار و تنفر از دشمنان این مرز و بوم را با فریاد الله اکبر به دنیا مخابره نمودند.

امام جمعه شهرستان آستارا در این آیین با بیان اینکه دانشجویان پیرو خط امام(ره) در روز 13 آبان 1358 با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران، درس عزت و مبارزه با استکبار را به جهانیان آموختند اظهار کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در روز 13 آبان برگ زرینی در افتخارات تاریخ انقلاب اسلامی است و امروز ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ استکبارستیزی در مدارس شهرستان مرزی آستارا نواخته شد

زنگ استکبارستیزی در مدارس شهرستان مرزی آستارا نواخته شد