مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 21:302023-11-20سياسي

جهاد تبیین نیاز امروز و آینده ماست


معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: جهاد تبیین یکی از نیازهای امروز و آینده است که ما مدیران به عنوان بازیکنان جبهه انتخابات، باید انتخابات را سالم برگزار کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: جهاد تبیین یکی از نیازهای امروز و آینده است که ما مدیران به عنوان بازیکنان جبهه انتخابات، باید انتخابات را سالم برگزار کنیم.

سید هادی طباطبایی، امروز 29 آبان، در جلسه شورای اداری شهرستان نیشابور با اشاره به نام گذاری عملیات اخیر غزه به عنوان شکست غیر قابل جبران از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: فلسطین روزگاری با سنگ مجبور به دفاع از خود بود اما امروز موشک به سمت اسراییل پرتاب می کند و این تحولی در دنیا بوده است.

وی گفت: جریانات سیاسی و نظامی مختلف منجر به پیروزی جبهه مقاومت و خنثی شدن نقشه های شرورانه و پرهزینه دشمنان شده که نشان از قدرت جبهه مقاومت، اقتدار نظام اسلامی و اسلام است.

رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه جهاد تبیین یکی از نیازهای امروز و آینده است که ما مدیران به عنوان بازیکنان جبهه انتخابات، باید انتخابات را سالم برگزار کنیم، افزود: هر چند شرایط کرونا و برخی مسائل اقتصادی در سال های 98 و 1400، اندکی کاهش میزان مشارکت را در پی داشت اما مردم تلاش دو ساله دولت را می بینند و قطعاً در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین نیاز امروز و آینده ماست

جهاد تبیین نیاز امروز و آینده ماست