مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-20سياسي

برگزاری نمایشگاه کار استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی


دومین نمایشگاه کار استان اردبیل با محوریت ارتباط چهره به چهره کارفرما و کارجو با حضور صاحبان مشاغل صنعتی و تولیدی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل دومین نمایشگاه کار استان اردبیل با محوریت ارتباط چهره به چهره کارفرما و کارجو با حضور صاحبان مشاغل صنعتی و تولیدی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

جبراییل رزمجو، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی، 28 آبان در آیین افتتاحیه دومین نمایشگاه کار استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: حضور پرشور و همکاری سازمان ها، واحدهای تولیدی، کارفرمایان و کارجویان در این نمایشگاه نشانگر درک صحیح از برگزاری نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه رمز موفقیت کارفرمایان، کارآفرینان و واحدهای تولیدی، جذب نیروی کار مستعد و کارآمد است، افزود: در سایه این نیروها است که سازمان ها موفق تر از پیش خواهند بود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی نمایشگاه کار را رویدادی دو طرفه دانست و افزود: در این نمایشگاه از طرفی با توجه به دسترسی کارفرمایان به جمع وسیعی از کارجویان فرایند شناسایی، جذب و استخدام تسهیل و بهبود می یابد و از طرف دیگر کارجویان در مسیر شغلی مناسب و صحیح قرار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه کار استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی

برگزاری نمایشگاه کار استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی