مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-05سياسي

توضیحات سخنگوی شورای نگهبان درباره فرآیندهای انتخابات خبرگان


هیات های اجرایی فرصت 15 روزه برای بررسی صلاحیت های داوطلبان دارند که این فرصت در روز 18 آبان به پایان خواهد رسید و باید نتیجه اعلام بررسی صلاحیت ها را به داوطلبان اعلام کنند.

- سخنگوی شورای نگهبان گفت: هیات های اجرایی فرصت 15 روزه برای بررسی صلاحیت های داوطلبان دارند که این فرصت در روز 18 آبان به پایان خواهد رسید و باید نتیجه اعلام بررسی صلاحیت ها را به داوطلبان اعلام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، هادی طحان نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان صبح امروز و همزمان با آغاز ثبت نام انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در برنامه تلویزیونی صبح بخیر ایران که از شبکه یک سیما پخش می شد، حضور یافت و به توضیح نکاتی درباره این انتخابات پرداخت.

وی در ابتدای سخنانش به جنگ غزه و جنایت های رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این روزها شاهد دفاع مظلومانه و توام با اقتدار مردم غزه هستیم؛ مردمی که تحت ظلم قرار گرفته و دنیا در حال نظاره این مظلومیت و ایستادگی آن هاست.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه غزه در محاصره جغرافیایی، نظامی، سیاسی و حتی رسانه ای قرار دارد، عنوان کرد: این روزها استانداردهای دوگانه حقوق بشر چهره زشت خود را به جهانیان نشان داده است؛ مردم غزه از کمک های جهانی محروم هستند و به صورت اندک و محدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات سخنگوی شورای نگهبان درباره فرآیندهای انتخابات خبرگان

توضیحات سخنگوی شورای نگهبان درباره فرآیندهای انتخابات خبرگان