مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 11:052023-11-10سياسي

ساخت سالانه 40 مدرسه بزرگ مقیاس تا پایان برنامه هفتم/ تغییر چارچوب آموزشی مدارس


معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور، با اشاره به مصوبه مجلس در خصوص ساخت 200 مدرسه بزرگ مقیاس تا پایان برنامه هفتم توسعه، اعلام کرد که بر این اساس سازمان نوسازی مدارس پس از تصویب و قانونی شدن برنامه هفتم مکلف به ساخت سالانه 40 مدرسه بزرگ مقیاس است .

- معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور، با اشاره به مصوبه مجلس در خصوص ساخت 200 مدرسه بزرگ مقیاس تا پایان برنامه هفتم توسعه، اعلام کرد که بر این اساس سازمان نوسازی مدارس پس از تصویب و قانونی شدن برنامه هفتم مکلف به ساخت سالانه 40 مدرسه بزرگ مقیاس است تا اینگونه طی پنج سال به این تکلیف قانونی عمل کند.

مجید عبداللهی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص یکی از مصوبات مجلس شورای اسلامی در خلال بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه مبنی بر ساخت 200 مدرسه بزرگ مقیاس از محل مولدسازی املاک مازاد و فضاهای نیازمند تخریب و مشارکت های اجتماعی، اظهار کرد: در این دولت و طی یک سال گذشته تغییر رویکردی در مدرسه سازی رخ داده است که طبق آن مدرسه دیگر به شکل ماهوی خود محدود به دیوار و حصار نیست که دانش آموزان آن مدرسه فقط در حد محیط مدرسه با هم در ارتباط باشند.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد فعلی ما این است که مدارس آینده ما کانون تربیتی یک محله و بعضا شهر هستند، عنوان کرد: این مدارس ایفا گر نقشی در قالب یک با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت سالانه 40 مدرسه بزرگ مقیاس تا پایان برنامه هفتم/ تغییر چارچوب آموزشی مدارس

ساخت سالانه 40 مدرسه بزرگ مقیاس تا پایان برنامه هفتم/ تغییر چارچوب آموزشی مدارس