مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 13:252023-10-23سياسي

2000 دانشجوی خراسان شمالی به اردوی راهیان نور اعزام می شوند


معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از اعزام دو هزار نفر دانشجوی استان به اردوهای راهیان نور در جنوب کشور خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از اعزام دو هزار نفر دانشجوی استان به اردوهای راهیان نور در جنوب کشور خبر داد.

سرهنگ عین الله حاتمی، یکم آبان ماه در نشست قرارگاه راهیان نور استان که در استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: اردوهای راهیان نور از جمله اقدامات مهم فرهنگی است که همه ساله در استان انجام می شود و پارسال حدود سه هزار نفر از دانش آموزان، دانشجویان و سایر اقشار بسیج استان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

وی با اشاره به تعداد کل اعزامی های استان به مناطق جنوب کشور در قالب اردوهای راهیان نور، بیان کرد: طی آبان و بهمن ماه امسال، پنج هزار دانش آموز دختر و پسر در قالب 12 کاروان به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه در مجموع امسال 10 هزار نفر از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می کنند، افزود: تا پایان سال جاری پنج هزار نفر دانش آموز، دو هزار نفر دانشجو و سه هزار نفر هم سایر اقشار بسیج به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 دانشجوی خراسان شمالی به اردوی راهیان نور اعزام می شوند

2000 دانشجوی خراسان شمالی به اردوی راهیان نور اعزام می شوند