مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-13بين الملل

رایزنی تلفنی بایدن و امیر قطر درباره تحولات غزه


رییس جمهوری آمریکا و امیر قطر در جریان گفت وگوی تلفنی با یکدیگر درخصوص حفاظت از غیرنظامیان و تلاش ها برای ورود کمک های بشردوستانه به غزه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

- رییس جمهوری آمریکا و امیر قطر در جریان گفت وگوی تلفنی با یکدیگر درخصوص حفاظت از غیرنظامیان و تلاش ها برای ورود کمک های بشردوستانه به غزه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا با تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر تماس تلفنی برقرار کرد و دو طرف در جریان این گفت وگوی تلفنی آخرین تحولات غزه و اراضی اشغالی فلسطین، روابط راهبردی میان دو کشور و همچنین بارزترین مسائل منطقه ای و بین المللی مهم و مورد توجه قطر و آمریکا را مورد بررسی قرار دادند.

براساس گزارش روزنامه العربی الجدید، رییس جمهوری آمریکا از امیر قطر به خاطر تلاش های دیپلماتیک کشورش درخصوص اوضاع غزه و نقش مؤثر و مثبت آن برای برقراری صلح و ثبات در منطقه تقدیر و تشکر کرد.

در همین راستا، امیر قطر بر لزوم برقراری فوری آتش بس، ممانعت از خونریزی، حفاظت از غیرنظامیان در غزه، گشایش دائمی گذرگاه رفح برای تضمین ورود کاروان های امدادی و کمک های بشردوستانه به فلسطینیان در نوار غزه تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی تلفنی بایدن و امیر قطر درباره تحولات غزه

رایزنی تلفنی بایدن و امیر قطر درباره تحولات غزه