مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 22:552023-11-05سياسي

مجموعه های مدیریت شهری در ایجاد فضای پرشور انتخاباتی مشارکت داشته باشند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: نقش مجموعه های مدیریت شهری و شوراها در افزایش مشارکت مردم موثر می باشد چراکه فرآیند برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیازمند پشتیبانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، عباس کاظمی در جلسه عصر امروز شورای اسلامی شهر قزوین که در سالن اجتماعات پارلمان محلی برگزار شد، با اشاره به ابلاغ وزارت کشور و آغاز فرآیند انتخابات از 15 مرداد ماه سال جاری، اظهار کرد: این فرآیند در سنوات گذشته  89 روزه بود که امسال به 207روز رسیده و برخلاف قانون قبلی هیات مرکزی انتخابات به ریاست وزارت کشور و اعضای حقیقی تشکیل شده است.

وی از تشکیل هیات نظارت تبلیغات و ایجاد یک شبکه تلوزیونی، 8 روز قبل از انتخابات جهت توزیع عادلانه ظرفیت تبلیغات بین نامزدها خبر داد و افزود: ذیل ماده 5 قانون انتخابات شناسایی و معرفی ظرفیت های تبلیغاتی در مناطق بر عهده سازمان ها و ارگان ها مانند شورا و شهرداری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: در حوزه راهبردهای 4 گانه مقام معظم رهبری که شامل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت می باشد، امنیت بر عهده وزارت کشور است که در این بخش تدابیری اتخاذ شده تا نهایت امنیت در انتخابات تامین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه های مدیریت شهری در ایجاد فضای پرشور انتخاباتی مشارکت داشته باشند

مجموعه های مدیریت شهری در ایجاد فضای پرشور انتخاباتی مشارکت داشته باشند