مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 21:052023-11-17سياسي

«مسیر» راهی برای ارائه خدمات مشاوره خانواده در دعاوی


رییس مرکز تحول قوه قضاییه با اشاره به رونمایی سامانه مسیر در دادگستری اصفهان گفت: کلیه امور مربوط به مشاوره در دعاوی با موضوع خانواده در بستر سامانه مسیر انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، حجت الاسلام محسن ابراهیمی، رییس مرکز تحول قوه قضاییه در آیین تحلیف مشاوران خانواده قوه قضاییه در استان اصفهان و رونمایی از سامانه مسیر، پرونده های با موضوع خانواده را از مهم ترین موضوعات رسیدگی به پرونده در دادگستری ها عنوان و اظهار کرد: اگر به پرونده های با موضوع خانواده با دقت و تخصص کامل رسیدگی شود این امر به کاهش نرخ طلاق در کشور کمک خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به بالا بودن نرخ طلاق در کشور، یکی از اولویت های قوه قضاییه استفاده از ظرفیت کارشناسان، مشاوران خانواده و مددکاران در بستر سامانه جدید مسیر-مشاور ساختن یک راه است که با استفاده از این سامانه، خدمات مشاوره خانواده به شکل شفاف تر و با کیفیت بهتر انجام می پذیرد و استان اصفهان نیز یازدهمین استانی است که به این سامانه متصل می شود.

 ابراهیمی در خصوص سامانه مسیر عنوان کرد: کلیه امور مربوط به مشاوره در دعاوی با موضوع خانواده در بستر این سامانه انجام می شود و با استفاده از ابزارهای مالی و روانشناسی که در این سامانه پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مسیر» راهی برای ارائه خدمات مشاوره خانواده در دعاوی

«مسیر» راهی برای ارائه خدمات مشاوره خانواده در دعاوی