مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 13:152023-11-19سياسي

راه اندازی مرکز رشد و فناوری بسیج در تویسرکان


فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از راه اندازی مرکز رشد و فناوری بسیج در شهرستان با شکل گیری هسته های فناور دانش پایه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، طیب فریادرس ظهر امروز در نشست با اهالی رسانه با تبریک میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، گریزی به نقش این بانوی بزرگ در تبیین حقیقت واقعه رخ داده در کربلا زد و اظهار کرد: حیات بشری وابسته به قیام امام حسین(ع) و حرکت آن به سمت نور محصول این قیام است.

وی با بیان اینکه امروز به عینه قدرت بیان حضرت زینب(س) در تبیین حقیقت حیات اسلام را شاهد هستیم افزود: بسیج زاده این تفکر و مرام است و درس پذیری از صبر و ایستادگی ایشان در ایام عاشورا و بعد از آن را سرلوحه کار خود دارد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به اینکه حضرت زینب(س) با بیان شیوا و نگاه حق بین حقیقت اسلام و ظلم اموی را تبیین کرد و به جوامع بشری انتقال داد گفت: بسیج پرورش یافته خطبه های دشمن شکن ایشان است که جوش و خروش ظلم ستیزی را در جامعه بشری ایجاد کرد.

وی با تاکید بر اینکه بسیج همواره در حال رشد بوده و هست بیان کرد: این بزرگترین شبکه اجتماعی فرهنگی، نظامی و مردمی هسته انقلاب اسلامی است که واقعیت ساز شد و هرگز تسلیم زر و زور و تزویر در دنیا نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز رشد و فناوری بسیج در تویسرکان

راه اندازی مرکز رشد و فناوری بسیج در تویسرکان