مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-21اجتماعي

راه اندازی 3 ایستگاه جدید سنجش آلودگی هوا در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی 3 ایستگاه جدید سنجش آلودگی هوا در این استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی 3 ایستگاه جدید سنجش آلودگی هوا در این استان خبر داد.

اسلام جاودان خرد با بیان اینکه انباشت آلاینده های هوا در زمستان و گرد و غبار در تابستان از علل ایجاد کارگروه اضطرار آلودگی هوا در ادارات کل حفاظت محیط زیست استان هاست، افزود: برهمین اساس نخستین جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان با حضور طهماسبی مشاور رییس سازمان و دبیر ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار بصورت مجازی همزمان با آخرین روز آبانماه 1402 برگزار شد.

وی اظهارکرد: در این نشست که با حضور اعضاء کارگروه استانی از هواشناسی، هلال احمر، مرکز بهداشت، صنعت معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری یاسوج، شرکت ملی پخش فراوردهای نفتی و صدا وسیما در محیط زیست برگزار شد، انباشت آلاینده های هوای در فصل زمستان که علل آن وارونگی هواست، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این نشست مصوب شد که اعضاء کارگروه، متناسب با شاخص کیفیت هوا در مواقع اضطرار بصورت فعال در جلسات حضور داشته باشند و بصورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 3 ایستگاه جدید سنجش آلودگی هوا در کهگیلویه و بویراحمد

راه اندازی 3 ایستگاه جدید سنجش آلودگی هوا در کهگیلویه و بویراحمد