مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 23:552023-11-05فرهنگي

تأکید بر نشر فرهنگ بومی در هفته مازندران


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه روز مازندران فرصت مغتنمی برای فرهنگ سازی، ترویج گفتمان ایران اسلامی و نشر فرهنگ بومی مردم مازندران است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، احسان آهنگر امشب در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ای خزر بامحوریت مدیریت شهری و گردشگری که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان چالوس برگزار شد، با محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی، اظهار کرد: امروز همه دنیا به این باور رسیدند که باید شاهد اضمحلال این غده سرطانی در دنیا باشیم.

وی با بیان اینکه 14 آبان ماه به عنوان روز ملی مازندران نامگذاری شده است، اضافه کرد: 14 آبان ماه سالروز آغاز حکومت علویان بوده که باعث افتخار است که در واقع تحلی هویت تاریخی و دینی مردم این مرزوبوم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه روز مازندران فرصت مغتنمی برای فرهنگ سازی، ترویج گفتمان ایران اسلامی و نشر فرهنگ بومی مردم مازندران است، افزود: تبیین فرهنگ باشکوه مازندران بخشی از مسائل را برای نسل جدید ما روشن خواهد کرد.

آهنگر اظهار کرد: مازندران در کنار تاریخ باشکوه خود از نعمات خدادادی بهره مند است که به عنوان یکی از قطب گردشگری کشور معرفی شده و استفاده بهینه از این ظرفیت می تواند در توسعه این استان موثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید بر نشر فرهنگ بومی در هفته مازندران

تأکید بر نشر فرهنگ بومی در هفته مازندران