مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 18:502023-11-14سياسي

آغاز تاریخ هنر از دشت قزوین شکل گرفته است


اولین سفال های یافت شده در قزوین توسط زنان ساخته شده و آغاز تاریخ هنر است که در دشت قزوین رخ داده و در همین نقطه به حدی پیشرفت کرده اند که شاهد شکل گیری نظام های حسابداری در این منطقه بوده ایم و تا عدد 100 می توانستند بشمارند.

- ایسنا/قزوین استاد تمام دانشگاه تهران گفت: اولین سفال های یافت شده در قزوین توسط زنان ساخته شده و آغاز تاریخ هنر است که در دشت قزوین رخ داده و در همین نقطه به حدی پیشرفت کرده اند که شاهد شکل گیری نظام های حسابداری در این منطقه بوده ایم و تا عدد 100 می توانستند بشمارند.

حسن فاضلی نشلی در نخستین همایش قزوین شناسی پیش از اسلام سه شنبه، 23 آبان در سالن اجتماعات بوستان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: ما در دوره های تاریخی مختلف از هخامنشیان تا دوران ساسانی و در دوران های مختلف پس از اسلام به خصوص در دوران صفویه به دنبال هویت خود می گردیم.

زیرا برای اینکه آینده را بهتر بسازیم نیاز است که گذشته را به دقت بررسی کرده باشیم.

این شناخت از گذشته ابزار جدی دیپلماسی امروز است.

وی با بیان این موضوع که 8200 سال قبل بحران اقلیمی در جهان به وجود آمده و 140 سال طول کشید تا جوامع بشری از این موضوع عبور کنند، بیان کرد: بشر در این دوره یک اضمحلال را پشت سر گذاشته و بعد آب و هوای سیاره خوب شد و روستانشینان از زا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تاریخ هنر از دشت قزوین شکل گرفته است

آغاز تاریخ هنر از دشت قزوین شکل گرفته است