مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 12:202023-10-25اقتصادي

کمبود نیروی حفاظت از منابع طبیعی بندر انزلی


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندر انزلی گفت: با توجه به استانداردهای جهانی جهت حفاظت از منابع طبیعی برای هر هزار هکتار یک نفر نیرو مورد نیاز است که با توجه به وسعت منابع ملی این شهرستان تعداد نیروهای این اداره در بخش حفاظت فقط سه نفر است.

- ایسنا/گیلان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندر انزلی گفت: با توجه به استانداردهای جهانی جهت حفاظت از منابع طبیعی برای هر هزار هکتار یک نفر نیرو مورد نیاز است که با توجه به وسعت منابع ملی این شهرستان تعداد نیروهای این اداره در بخش حفاظت فقط سه نفر است.

رسول سهمانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شهرستان بندر انزلی مساحتی بالغ بر 30 هزار هکتار را شامل می شود که علاوه بر دارا بودن اراضی ملی، مستثنیات و اراضی تالابی دارای خط ساحلی به طول تقریبی 47 کیلومتر است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندر انزلی تاکید کرد: با توجه به استانداردهای جهانی جهت حفاظت از منابع طبیعی برای هر هزار هکتار یک نفر نیرو مورد نیاز است که با توجه به وسعت منابع ملی این شهرستان تعداد نیروهای این اداره در بخش حفاظت فقط سه نفر است.

وی افزود: یگان حفاظت اداره و گروه گشت ویژه حفاظت متشکل از همکاران به صورت شبانه روزی گشت زنی کرده و از عرصه های منابع طبیعی حفاظت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود نیروی حفاظت از منابع طبیعی بندر انزلی

کمبود نیروی حفاظت از منابع طبیعی بندر انزلی