مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 00:002023-10-27ورزشي

همه تیم لیگ یکی در کلانتری!


پس از سوت پایان مسابقه نفت مسجد سلیمان و چادرملو درگیری عجیبی میان اعضای دو تیم در ورزشگاه بهنام محمدی ایجاد شد و کار به پلیس کشید.

- جی پلاس و به نقل از ورزش سه؛ مصاف نفت مسجد سلیمان و چادرملو در چارچوب هفته نهم رقابت های لیگ دسته اول یکی از جذاب ترین رقابت های هفته بود.

ابتدا شاگردان سعید اخباری از حریف خود پیش افتادند، اما در ادامه شاهد بازگشت نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه خانگی و پیش افتادن این تیم از چادرملو بودیم.

در ادامه چادرملو گل تساوی را زد، اما باز هم شاگردان اشکش موفق به باز کردن دروازه میهمان خود شدند، تا 3 امتیاز این بازی حساس را از آن خودشان کنند.

اما با سوت پایان این مسابقه نفس گیر و مهیج اتفاقاتی در تونل ورودی به رختکن و رختکن های ورزشگاه بهنام محمدی رخ داده، که سبب شده در حال حاضر تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی چادرملوی اردکان در کلانتری شهر مسجدسلیمان باشند.

ماجرا از این قرار است که پس از پایان مسابقه ابراهیم اشکش به سمت سعید اخباری می رود و حرف هایی می زند که سبب واکنش دستیاران سرمربی چادرملو می شود.

آنها قصد دفاع از مربی خود و حمایت از او را داشته اند، که یکی از لیدرهای تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان وارد زمین می شود و درگیری فیزیکی میان او و اعضای تیم فوتبال چادرملو شکل می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه تیم لیگ یکی در کلانتری!

همه تیم لیگ یکی در کلانتری!