مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 10:402023-11-20فرهنگي

استقبال از اکران آنلاین یک فیلم سیاسی/ماجرای بیلبوردی که تحمل نشد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا شفاه تهیه کننده فیلم سینمایی «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی درباره استقبال از این فیلم در اکران آنلاین، - محمدرضا شفاه تهیه کننده فیلم سینمایی مصلحت به کارگردانی حسین دارابی ضمن اشاره به استقبال از اکران آنلاین این فیلم سینمایی به برخی حواشی مرتبط با اکران آن پاسخ داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا شفاه تهیه کننده فیلم سینمایی مصلحت به کارگردانی حسین دارابی درباره استقبال از این فیلم در اکران آنلاین، توضیح داد: واقعیت این است که فروش فیلم سینمایی مصلحت با وجود نکاتی که می توان درباره آن گفت، در مجموع فروش بدی نبود.

امروز وقتی درباره اکران یک فیلم و فروش آن در گیشه صحبت می کنیم، درباره تعداد زیادی فیلم صحبت می کنیم که دیگر به سادگی به فروش سال های قبل خود نمی رسند و بار اصلی اکران بر دوش تعداد بسیار بسیار اندکی از فیلم ها قرار دارد.

وی ادامه داد: با در نظر گرفتن این شرایط باید توجه داشته باشیم که همه فیلم ها از انتظاراتی که در شرایط عادی می توانستیم از گیشه آن ها داشته باشیم، فاصله زیادی داشته اند.

از این منظر فروش یا عدم فروش یک فیلم دیگر متأثر از فاکتور های دیگر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از اکران آنلاین یک فیلم سیاسی/ماجرای بیلبوردی که تحمل نشد

استقبال از اکران آنلاین یک فیلم سیاسی/ماجرای بیلبوردی که تحمل نشد