مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 13:552023-10-23سياسي

استثنا کردن مردم برخی شهرها از مشوق های قانون جوانی جمعیت بی عدالتی است


نماینده مردم زاهدان در مورد استثنا شدن استان سیستان و بلوچستان از مشوق های قانونی جوانی جمعیت: این استثنا علاوه بر سیستان و بلوچستان، شهرهای کردستان، - نماینده مردم زاهدان در مورد استثنا شدن استان سیستان و بلوچستان از مشوق های قانونی جوانی جمعیت: این استثنا علاوه بر سیستان و بلوچستان، شهرهای کردستان، خراسان شمالی و خوزستان را هم شامل می شوند.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: استثنا کردن مردم برخی شهرهای کشور به بهانه بالا بودن نرخ باروری در این شهرها  از مشوق های قانون جوانی جمعیت بی عدالتی است.

  حسینعلی شهریاری در گفت وگو با عصر ایران در مورد استثنا شدن استان سیستان و بلوچستان از مشوق های قانونی جوانی جمعیت گفت: این استثنا فقط شامل استان سیستان و بلوچستان نیست بلکه یک سری شهرهای استان های کردستان، خراسان شمالی و خوزستان هم شامل این بند می شوند.

بیشتر بخوانید: بوده است مردم آن شهر را از مشوق های قانون جوانی جمعیت استثنا کرده اند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس تاکید کرد: ما نامه نوشتیم که باید این بند از قانون حذف شود که قبول نکردند و نپذیرفتند و این بی عدالتی است.

_____________________________________ پی نوشت متن تبصره بند ت ماده یک قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت [بند] ت ـ  وزارت کشور مکلف است با همکاری مرکز آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استثنا کردن مردم برخی شهرها از مشوق های قانون جوانی جمعیت بی عدالتی است

استثنا کردن مردم برخی شهرها از مشوق های قانون جوانی جمعیت بی عدالتی است