مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-08بين الملل

تحولات غزه و کرانه باختری؛ محور رایزنی معاون بایدن و رییس رژیم صهیونیستی


معاون رییس جمهوری آمریکا در جریان گفت وگوی تلفنی با رییس رژیم صهیونیستی بر تمرکز دولت آمریکا روی آزاد کردن اسرای دربند جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد.

- تحولات غزه و کرانه باختری؛ محور رایزنی معاون بایدن و رییس رژیم صهیونیستی معاون رییس جمهوری آمریکا در جریان گفت وگوی تلفنی با رییس رژیم صهیونیستی بر تمرکز دولت آمریکا روی آزاد کردن اسرای دربند جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاخ سفید با صدور بیانیه ای اعلام کرد، کامالا هریس، معاون جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا و اسحاق هرتزوگ، رییس رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی با یکدیگر گفت وگو کردند و دو طرف در جریان این تماس تلفنی آخرین تحولات در اراضی اشغالی، نوار غزه و کرانه باختری را مورد بررسی قرار دادند.

براساس گزارش سایت خبری روسیا الیوم، در این بیانیه آمده است، هریس طی این تماس تلفنی ضمن تاکید مجدد بر حمایت آمریکا از حملات رژیم صهیونیستی، بر تمرکز خود و جو بایدن، رییس جمهوری این کشور بر آزاد کردن اسرای دربند جنبش حماس تاکید کرد.

در بیانیه کاخ سفید همچنین آمده است، معاون رییس جمهوری آمریکا بر اهمیت حفاظت از جان غیرنظامیان و احترام به قوانین بین المللی و قوانین بشردوستانه و همچنین بر لزوم تداوم افزایش کمک های انسانی به غیرنظامیان در غزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحولات غزه و کرانه باختری؛ محور رایزنی معاون بایدن و رییس رژیم صهیونیستی

تحولات غزه و کرانه باختری؛ محور رایزنی معاون بایدن و رییس رژیم صهیونیستی