مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 22:402023-11-05اقتصادي

افتتاح پد بالگرد و رونمایی از اتوبوس آمبولانس در دماوند


یک پدبالگرد و اتوبوس آمبولانس ناحیه شمال شرق استان تهران به منظور خدمات رسانی هرچه بهتر درمانی در کمترین زمان در شهرستان دماوند افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، آیین افتتاح پد بالگرد سربندان و رونمایی از اتوبوس آمبولانس ناحیه شمال شرق استان تهران عصر امروز در منطقه سربندان بخش مرکزی دماوند با حضور جمعی از مسؤولان برگزار شد.

پد بالگرد سربندان در مساحتی بالغ بر 1000 مترمربع به اعتبار 15 میلیارد ریال با همت و پیگیری مرکز خدمات جامع سلامت سربندان و همکاری خیرین نیک اندیش و اورژانس ناحیه شرق استان تهران به بهره برداری رسید.

از مزایای این پد، نزدیکی به مرکز جامع خدمات سربندان و دارا بودن فضای استاندارد جهت فرود و پرواز بالگرد را می توان نام برد که زمان انتقال مصدومان و بیماران را به 20 دقیقه کاهش می دهد.

آغاز به کار پایگاه اورژانس امداد جاده ای روستای جابان تا یک ماه آینده رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند در این مراسم اظهار کرد: با مساعدت توکلی رییس اورزانس استان تهران یک ماه آینده پایگاه اورژانس امداد جاده ای روستای جابان با تجهیزات، نیروی انسانی و آمبولانس مجهز برای ارائه خدمات به روستاییان جابان و حوادث جاده ای کار خود را آغاز خواد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پد بالگرد و رونمایی از اتوبوس آمبولانس در دماوند

افتتاح پد بالگرد و رونمایی از اتوبوس آمبولانس در دماوند