مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 22:402023-10-28سياسي

وظیفه قطعی و نهایی جهادگران بن بست شکنی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد زهرایی عصر امروز شنبه در مراسم یادواره شهدای جهادگر و مدافع سلامت خوزستان و استقبال از کنگره 24 هزار شهید استان اظهار کرد: - مسئول سازمان بسیج سازندگی گفت: وظیفه قطعی و نهایی جهادگران بن بست شکنی است که این می تواند در محرومیت زدایی کار فرهنگی، دفاع از امنیت، دفاع از وطن و یا دفاع از حرم و .

اتفاق بیفتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد زهرایی عصر امروز شنبه در مراسم یادواره شهدای جهادگر و مدافع سلامت خوزستان و استقبال از کنگره 24 هزار شهید استان اظهار کرد: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم در نبرد تمدنی قرار گرفته ایم، تمدن نوین اسلامی در حال شکل گرفتن در مقابل تمدن غرب است و هرکدام از ما باید در این موقعیت حساس جایگاه خودمان را درست تشخیص دهیم و به وظیفه خودمان عمل کنیم که قطعاً کمکی به جبهه حق خواهد بود.

وی افزود: در این میان، غزه و فلسطین رأس رویارویی جبهه حق و استکبار است، آنجایی که حق از باطل تمیز داده شده، نفاق ها چهره بر می دارند و آدم های مرد میدان از نامرد ها تشخیص داده می شوند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور بیان کرد: غزه و فلسطین در 15 مهرماه امسال تاریخی را رقم زد که شاید بشود شروع کار میدانی و عملیات اجرایی تمدن نوین اسلامی نامگذاری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه قطعی و نهایی جهادگران بن بست شکنی است

وظیفه قطعی و نهایی جهادگران بن بست شکنی است