مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 12:252023-11-09سياسي

تامین مسکن جوانان اولویت دولت سیزدهم است


مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: دولت سیزدهم با برنامه ریزی های مناسب درصدد رفع مشکلات و موانع موجود است و تامین مسکن جوانان نیز به عنوان یک اولویت در برنامه دولت قرار دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: دولت سیزدهم با برنامه ریزی های مناسب درصدد رفع مشکلات و موانع موجود است و تامین مسکن جوانان نیز به عنوان یک اولویت در برنامه دولت قرار دارد.

وحید داعی، روز گذشته در نشست ستاد حمایت از خانواده و جمعیت استان که به ریاست یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به اهمیت مسکن و تامین سرپناه برای اقشار مختلف جامعه اظهار کرد: تأمین مسکن و سرپناه یکی از دغدغه های اصلی مردم علی الخصوص جوانان است که دولت سیزدهم با برنامه ریزی های مناسب در این زمینه درصدد رفع مشکلات و موانع موجود و به تبع آن رفع این دغدغه است و به صورت جد این موضوع مهم را در دستور کار قرار داده است.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: با بهره گیری از ظرفیت ها و منابع موجود زمین مورد نیاز برای مسکن ملی جوانان در استان تامین شده است.

وی افزود: با توجه به پایش متقاضیان، کمبود مسکن و افزایش هزینه منازل استیجاری امروزه به یک معضل و دغدغه اصلی مردم تبدیل شده و اجرای طرح های مسکن برای اقشار جوان و نیازمند، یک روزنه امید بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مسکن جوانان اولویت دولت سیزدهم است

تامین مسکن جوانان اولویت دولت سیزدهم است