مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 17:102023-10-26فرهنگي

تجلیل از 150 هنرمند پیشکسوت کشور در شیراز


در شانزدهمین همایش سراسری هنرمندان نامدار و پیشکسوت کشور که به همت صندوق اعتباری هنر و موسسه هنرمندان پیشکسوت در شیراز برگزار شد، خدمات ویژه ای به هنرمندان پیشکسوت اعطا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، سید مجید پور احمدی در شانزدهمین همایش سراسری هنرمندان نامدار که به همت صندوق اعتباری هنر و موسسه هنرمندان پیشکسوت در شیراز برگزار شد، گفت: سعادت و افتخار بزرگی است که در جمع صمیمی، بانشاط و اساتید و بزرگانی از اهالی فرهنگ و هنر هستم که عمر با عزت خود را صرف ارتقا و حفظ فرهنگ و هنر ایران عزیز اسلامی کرده اند.

مشاور وزیر فرهنگ و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر تصریح کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همواره نظر مساعد همیشگی برای حمایت همه جانبه از هنرمندان و پیشکسوتان داشته و درباره همین مراسم و سفر نیز مساعدت و تاکید لازم بر هرچه با شکوه تر برگزار شدن آن را داشتند.

رییس هیأت مدیره صندوق اعتباری هنر، یکی از مهمترین رویکردها و اولویت های اصلی صندوق اعتباری هنر را حمایت از سرمایه های فرهنگی و هنری به ویژه پیشکسوتان و نامداران این عرصه برشمرد و افزود: صندوق هنر وظیفه خود دانست تا با هدف حمایت و پاسداشت شأن و منزلت هنرمندان نامدار و از سویی ایجاد محیطی همراه با شور و نشاط برای انبساط خاطر و افزایش روحیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 150 هنرمند پیشکسوت کشور در شیراز

تجلیل از 150 هنرمند پیشکسوت کشور در شیراز