مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-18سياسي

مرکز نگهداری بیماران اتیسم در همدان تاسیس شود


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مرکز جامع توانبخشی و نگهداری از افراد دارای اختلال طیف اُتیسم در همدان تاسیس شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با حضور در دفتر انجمن اتیسم همدان، از روند خدمات رسانی به کودکان دارای اختلال اتیسم بازدیدی داشت.

وی با تاکید به تاسیس مرکز جامع توانبخشی و نگهداری از افراد دارای اختلال طیف اتیسم در همدان گفت: باوجود طیف های مختلف اختلال اتیسم و شرایط سخت زندگی خانواده ها، باید اقدامات مهمی در حوزه پیشگیری از وقوع این اختلال در کودکان صورت گیرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید فعالیت هایی در جهت توانمندسازی خانواده های دارای فرد اتیستیک نسبت به نگهداری از فرزندانشان صورت گیرد در ادامه بر تاسیس و راه اندازی مراکز نگهداری این کودکان در صورت اضطرار و بر اساس دستورالعمل های موجود تاکید کرد.

وی گفت: قوانین مربوط به راه اندازی مرکز نگهداری ویژه افراد دارای اختلال اتیسم وجود دارد و مسئولان استانی باید به این مهم توجه کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

  حاجی بابایی در این نشست قول پیگیری امور کودکان مبتلا به اتیسم همدان را داد و افزود: برای کمک به افراد اتیستیک و پیگیری نحوه اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نگهداری بیماران اتیسم در همدان تاسیس شود

مرکز نگهداری بیماران اتیسم در همدان تاسیس شود