مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 16:302023-11-04دانش

معتمدی: اساتید جوان با دریافت پژوهانه اعتبار مالی کسب می کنند


براساس پژوهانه ای که به اساتید جوان ارائه می شود، اعضای هیأت علمی اعتبار مالی پیدا می کنند و می توانند از محل پژوهانه هزینه هایی مانند خرید لوازم پژوهشی داشته باشند.

- گروه  دانشگاه خبرگزاری فارس- با توجه به برنامه های دولت درباره اعطای پژوهانه به پژوهشگران و در راستای حمایت از تحقیقات پژوهش های اساتید دانشگاه ها و با توجه به دستور وزیر علوم مقرر شده است که به تمام اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و پژوهشگاه ها اعتبار ویژه ای تعلق گیرد که از پژوهانه پرداختی دانشگاه ها جدا است.

عبدالله معتمدی رییس دانشگاه علامه طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس درباره نحوه اعطای پژوهانه به اساتید دانشگاهی گفت: در مرحله قبل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پژوهانه ای برای استادان جوان درنظر گرفت.

وی افزود: براساس میزان فعالیتی که یک استاد می تواند در زمینه کارهای پژوهشی، تعداد کتاب و مقالات چاپی و فعالیت های پژوهشی مختلف داشته باشد، در هر سال پژوهانه ای به این استادان تعلق می گیرد.

 معمولاً یکی دو سال طول می کشد تا استادان جوان شرایطی پیدا کنند که مستحق دریافت پژوهانه باشند.

رییس دانشگاه علامه طباطبایی اضافه کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کار ابتکاری انجام داده و به تمام استادان جوان پژوهانه داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معتمدی: اساتید جوان با دریافت پژوهانه اعتبار مالی کسب می کنند

معتمدی: اساتید جوان با دریافت پژوهانه اعتبار مالی کسب می کنند