مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 14:312023-11-17سياسي

امام جمعه کرمان: رژیم صهیونیسی مجبور است شکست سخت را بپذیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نمازجمعه شهر کرمان که ظهر امروز در محل مصلای بزرگ امام علی(ع) و با حضور پرشور نمازگزاران این شهر برگزار شد، اظهار داشت: میلاد پر خیر و برکت حضرت زینب(س) و روز پرستار را در پیش داریم.

وی اضافه کرد: حضرت زینب(س) در روزهای سخت، پیام انقلاب سیدالشهدا را برای همیشه به جامعه بشر منتقل و ماندگار کرد و پرچمدار بزرگ پرستاری در تاریخ بشریت شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ادامه داد: در روزهای کرونا دیدیم که پرستاران چطور از خودگذشتگی کردند و با جان خودشان در مقابل این ویروس ایستادند، روز پرستار را به همه آنها تبریک عرض می کنم.

وی به هفته بسیج پرداخت و با اشاره به آثار و برکات بسیج، عنوان کرد: بسیج در اقشار مختلف جامعه عضو رسمی دارد، تعبیر حضرت امام خمینی(ره) یعنی لشکر مخلص خدا بهترین نام برای آن است.

 تفکر بسیج در هر نقطه ای از دنیا خواهان دارد حجت الاسلام علیدادی سلیمانی حضور پررنگ در صحنه های پر خطر را یک وجه بسیج خواند و اضافه کرد: موضوع دوم تاثیر و تفکر بسیج است، تفکر بسیج مرز نمی شناسد و در هر نقطه ای از جهان خواهان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرمان: رژیم صهیونیسی مجبور است شکست سخت را بپذیرد

امام جمعه کرمان: رژیم صهیونیسی مجبور است شکست سخت را بپذیرد