مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 13:552023-11-17سياسي

آیت الله نوری همدانی: خدمات دولت سیزدهم قابل قیاس با گذشته نیست


یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه دولت در سال های اخیر خدمات فراوانی ارائه کرده که باید به مردم گزارش دهد، گفت: باید توجه داشت که دشمن با تبلیغات فراوان به فکر القای ناکارآمدی انقلاب است و ضعف ها را برجسته می کند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار با جواد اوجی وزیر نفت کشور و هیأت همراه، بیان کرد: باید عقلانیت همراه با عاطفه در مدیریت کشور وجود داشته باشد.

این مرجع تقلید با تشکر از زحمات و تلاش های وزارت نفت، متذکر شد: این تلاش ها و پیشرفت ها باید در سفره مردم نمود لازم را داشته و محسوس باشد.

  وی در ادامه افزود: در اسلام مطالب فراوانی پیرامون نحوه رفتار و منش مدیریت مسئولین و مدیران وجود دارد؛ یکی از آنها نامه 53 نهج البلاغه می باشد که در آن حضرت امیرالمومنین(ع) خطاب به مالک اشتر می فرمایند: وَأَشْعِرْ قَلْبَکَ الرَّحْمَهَ لِلرَّعِیَّهِ وَالْمَحَبَّهَ لَهُمْ وَاللُّطْفَ بِهِمْ.

.

در این منشور مدیریت و مملکت داری حضرت امیرالمومنین(ع) بر سه نکته تاکید دارند.

آیت الله نوری همدانی اضافه کرد: نخست اینکه مسئولین باید قلب خویش را کانون رحمت و محبّت و لطف به مردم قرار دهند؛ چرا که این مردمی که بر آنها حکومت می کنید دو صنف هستند، یا مسلمانند که برادران دینی شما محسوب می شوند، و یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله نوری همدانی: خدمات دولت سیزدهم قابل قیاس با گذشته نیست

آیت الله نوری همدانی: خدمات دولت سیزدهم قابل قیاس با گذشته نیست