مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 09:102023-11-18اقتصادي

ماجرای مهراب قاسم خانی و ویلای 89 میلیارد تومانی


حساب کتاب مهراب قاسم خانی برای خرید یک ویلای چند میلیاردی نشان می دهد که بعد از 250 سال می تواند آن خانه را خریداری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مهراب قاسم خانی نویسنده و بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت: دیروز حساب کردم که اگه حقوق سی سال کارمندی و سی سال بازنشتگی بابا و مامانم رو با سی سال دستمزد پیمان و بیست و هشت سال دستمزد ،من یعنی درآمد حدود صد و هشتاد سال کاری چهارتامون رو جمع میکردیم بدون این که هیچیشو خرج کنیم بازم حتی نزدیک به نصف این خونه رو هم نمیتونستیم بخریم پ.

ن :اول البته میدونم حقوقها و دستمزدها نسبت به قدیم بیشتره و قیمت خونه هم با اون زمان فرق ،داره ولی همینجوری خوشم اومد برای زجر دادن ،خودم محاسبه اش کنم پ.

ن دوم نکته دیگه اینه که اگه دستمزد همین امروزم رو هم حساب کنم و هیچیش رو هم خرج نکنم بازم صد و هشتاد سال دیگه حتی نمیتونم این خونه رو به قیمت امروزش بخرم.

البته در صورتی که ممنوع الکار نباشم و در صورتی که دویست و پنجاه سال عمر کنم پ ن سوم ولی نکته اصلی که این آگهی برام جذاب شد این نبود که من نمیتونم بخرمش این هم نبود که پس بعضیا چجوری میخرنش و از کجا اینقدر در میارن نکته اصلیش برام اون کلمه “فقط ” بود که اول آگهی نوشته یعنی بعضیا هستن که نه تنها میتونن ،بخرنش بلکه با دیدنش :میگن فقط هشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای مهراب قاسم خانی و ویلای 89 میلیارد تومانی

ماجرای مهراب قاسم خانی و ویلای 89 میلیارد تومانی