مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-11بين الملل

رونمایی نیروی هوایی آمریکا از بمب افکن استراتژیک جدید + ویدیو


نیروی هوایی آمریکا برای نخستین بار دست به پرواز آزمایشی بمب افکن دوربرد رادارگریز جدیدش موسوم به B-21 Raider زده و ویدیویی از پرواز آن در رسانه های اجتماعی منتشر شده است.

- رونمایی نیروی هوایی آمریکا از بمب افکن استراتژیک جدید + ویدیو نیروی هوایی آمریکا برای نخستین بار دست به پرواز آزمایشی بمب افکن دوربرد رادارگریز جدیدش موسوم به B-21 Raider زده و ویدیویی از پرواز آن در رسانه های اجتماعی منتشر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بمب افکنی که توسط آمریکا برای این پرواز آزمایشی استفاده شد یکی از شش نمونه اولیه عملیاتی شده این بمب افکن است که توسط نورثروپ گرومن ، غول تسلیحات سازی آمریکا، تولید می شود.

به نوشته راشاتودی ، این بمب افکن رادارگریز بعد از ظهر جمعه در آسمان تاسیسات تحقیقاتی شرکت نورثروپ در پالمدیل کالیفرنیا مشاهده شد و تصاویر مربوط به آن توسط مت هارتمن عکاس شناخته شده حوزه هوانوردی ضبط شده است.

آن استفاناک ، سخنگوی نیروی هوایی آمریکا این پرواز آزمایشی را تایید کرده و گفت: این پرواز آزمایشی یک گام نخست حیاتی در کارزار آزمایش های تسلیحاتی تحت مدیریت مرکز آزمایشات نیروی هوایی و نیروی ضربت ترکیبی B-21 وابسته به شاخه 412 آزمایشات محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی نیروی هوایی آمریکا از بمب افکن استراتژیک جدید + ویدیو

رونمایی نیروی هوایی آمریکا از بمب افکن استراتژیک جدید + ویدیو