مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-04بين الملل

افشاگری یک کارمند سابق فیس بوک درباره مسائل ایمنی


یکی دیگر از کارمندان سابق فیس بوک، با این ادعا که این شرکت در برابر تحقیقاتی که نشان می دهد کاربران جوان اینستاگرام تجربیات نامطلوبی را در این پلتفرم دارند، - یکی دیگر از کارمندان سابق فیس بوک، با این ادعا که این شرکت در برابر تحقیقاتی که نشان می دهد کاربران جوان اینستاگرام تجربیات نامطلوبی را در این پلتفرم دارند، اقدامی نکرده است، در برابر کنگره آمریکا شهادت خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آرتورو بیجار، کارمند سابق فیس بوک و مشاور اینستاگرام، قرار است در جلسه استماع کمیته قضایی سنا که روز سه شنبه هفتم نوامبر برگزار می شود، شهادت دهد.

بیجار که در گفت وگو با روزنامه وال استریت ژورنال، به تشریح تلاش های خود برای به صدا درآوردن زنگ خطر داخلی در مورد مسائل ایمنی اینستاگرام پرداخت، در فاصله سال 2009 تا 2015 کارمند فیس بوک بود و در سال 2019 به این شرکت بازگشت تا به تیم سلامت روانی اینستاگرام، مشاوره دهد.

وی به وال استریت ژورنال گفت که تحقیقات داخلی نشان می دهد بیش از 20 درصد از کاربران زیر 16 سال، پس از مشاهده پست های دیگران، احساس بدتری نسبت به خود داشتند.

افشاگری های بیجار، دو سال پس از آن صورت می گیرد که فرانسیس هوگن، یکی دیگر از کارمندان سابق فیس بوک، به افشای تحقیقات داخلی درباره اثرات زیان آور اینستاگرام بر سلامت روان نوجوانان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری یک کارمند سابق فیس بوک درباره مسائل ایمنی

افشاگری یک کارمند سابق فیس بوک درباره مسائل ایمنی