مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-01اقتصادي

قابل توجه خریداران استقلال و پرسپولیس!


رییس سازمان خصوصی سازی درباره واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اعلام کرده که با توجه به طرفداران زیاد این دو باشگاه در جامعه، - رییس سازمان خصوصی سازی درباره واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اعلام کرده که با توجه به طرفداران زیاد این دو باشگاه در جامعه، خریداران باید از اهلیت برخوردار باشند و اگر تعاونی هایی با سرمایه قابل توجه شکل بگیرند میدان را برای ورود آنها فراهم می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در راستای خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که طی سال های اخیر مطرح شده تا کنون 10 درصد سهام این دو باشگاه در بورس عرضه شده و سازمان خصوصی سازی در نظر دارد تا پایان امسال خبر داد.

مالک رحمتی، روز گذشته نیز اعلام کرد: هفته گذشته در هیات واگذاری اصل 44 موافقت شد که درصدی از سهام این دو باشگاه بر اساس ضوابط قانونی به کارکنان و مدیران تخصصی واگذار شود.

بعد از فروش 10 درصد از سهام باشگاه پرسپولیس در بورس، حدود 350 میلیارد تومان از محل فروش این سهام به حساب این باشگاه واریز شد و قرار بر این بود این مبلغ با نظارت و مجوز کمیته مصارف ، سرمایه گذاری شود تا این پول را صرف امور جاری نکند اما شریط به گونه ای رقم خورد که از تیرماه امسال پرسپولیس عملا مانده ای بابت بورس در اختیار ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابل توجه خریداران استقلال و پرسپولیس!

قابل توجه خریداران استقلال و پرسپولیس!