مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 15:052023-10-31سياسي

بهبود وضعیت پرداختی های کارگری در پارس جنوبی


وضعیت کلی پرداختی های کارگری در شرکت ها و صنایع مستقر در پارس جنوبی نسبت به گذشته بهبود یافته است.

- ایسنا/بوشهر معاون سیاسی استاندار بوشهر گفت: وضعیت کلی پرداختی های کارگری در شرکت ها و صنایع مستقر در پارس جنوبی نسبت به گذشته بهبود یافته است.

اکبر پورات سه شنبه در نشست کمیسیون کارگری استان بوشهر در شهرستان عسلویه گفت: مجتمع های پتروشیمی و سایر صنایع مستقر در استان بوشهر باید در زمینه مسئولیت های اجتماعی به رسالتی که بر عهده دارند به خوبی عمل کنند.

وی با تاکید بر توجه به اشتغال جوانان استان بوشهر در صنایع و شرکت های پارس جنوبی اضافه کرد: در زمینه جذب 50 درصد نیروی انسانی بومی استان بوشهر، صنایع و شرکت های وابسته به وزارت نفت نیز باید به آن پایبند باشند و سرعت بیشتری برای استخدام جوانان بومی استان داده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از رصد تخلفات و مشکلات در حوزه های مختلف صنایع و شرکت های پیمانکاری خبر داد و بیان کرد: نظارت مدیران صنایع پتروشیمی و شرکت های مستقر در استان بوشهر روی پیمانکاران جدی گرفته شود و گزارش تخلفات آنان نیز به دستگاه قضایی انعکاس یابد.

پورات با بیان اینکه کمیسیون کارگری استان بوشهر پشتیبان حقوق این قشر است، اظهار داشت: شهرستان عسلویه یکی از مناطق مهم در عرصه کارگری و پیمانکاری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود وضعیت پرداختی های کارگری در پارس جنوبی

بهبود وضعیت پرداختی های کارگری در پارس جنوبی