مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 17:502023-11-01سياسي

موضع گیری آگاهانه دستاورد مهم تحلیل سیاسی است


نماینده ولی فقیه در استان گیلان موضع گیری به موقع و آگاهانه را دستاورد بزرگ تحلیل سیاسی دانست و گفت: تحلیل سیاسی موجب می شود تا مردم، مدیران و عالمان و فرهیختگان و غیره تصمیم گیری به موقع داشته باشند.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در استان گیلان موضع گیری به موقع و آگاهانه را دستاورد بزرگ تحلیل سیاسی دانست و گفت: تحلیل سیاسی موجب می شود تا مردم، مدیران و عالمان و فرهیختگان و غیره تصمیم گیری به موقع داشته باشند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز 10 آبان در همایش استانی فرماندهان و هادیان سیاسی سپاه قدس استان با موضوع رسالت جهاد تبیین در اسلام، مسئله تحلیل سیاسی را یکی از لوازم تحقق جهاد تبیین دانست و اظهار کرد: نیاز به تحلیلگران سیاسی برای تمام کسانی که جامعه را مدیریت می کنند، در دنیای امروز وجود دارد.

وی با بیان اینکه پیامبر خدا هم مأمور به مشورت با مردم شد، افزود: بها دادن به نیروهای تحت امر از جمله اهداف این کار بود، از سوی دیگر آیندگان متوجه می شدند که بی نیاز از تحلیلگران و پیش بینی کنندگان حوادث نیستند و چه بسا خداوند می خواست چیزی را به پیامبر الهام کند و این پیام و الهام را از طریق یکی از مخاطبان جلسه، به پیامبر می رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع گیری آگاهانه دستاورد مهم تحلیل سیاسی است

موضع گیری آگاهانه دستاورد مهم تحلیل سیاسی است