مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 14:402023-11-07سياسي

تمام استان ها باید به اندازه تهران از بیت المال بهره مند شوند


رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با تاکید بر توزیع عادلانه منابع گفت: تمامی استان ها، حتی استان های دور از مرکز، باید به اندازه تهران از بیت المال بهره مند شوند و توزیع عادلانه منابع نکته مهم و مدنظر مقام معظم رهبری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، عباس مسجدی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در جریان سفر به استان کرمان، در جلسه شورای اداری و تامین شهرستان نرماشیر گفت: استان کرمان سابقه فرهنگی و دینی دیرینه ای دارد و دیار شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی است.

وی افزود: از مهم ترین برکات اقدامات شهید سلیمانی امنیتی است که امروز بر ایران اسلامی حاکم شده و بدون شک اقدامات آن شهید والامقام در ایجاد این امنیت تاثیر مستقیم داشته است.

وی با اشاره به اینکه سه عنصر مهم برای دستیابی هر کشور به تمدن و پیشرفت مورد نیاز است، اظهار داشت: مهم ترین عنصر، جهان بینی است و ما غنی ترین جهان بینی ها را در اختیار داریم که همان اصول مسلم اسلام و قرآن کریم است.

مسجدی تصریح کرد: این جهان بینی در دوران انقلاب با فرمان امام بر قلوب مردم نشست و سلطنت طاغوت را دگرگون کرد.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس نیز با همین حهان بینی با وجود آنکه 75 کشور امکانات خود را در اختیار صدام قرار داده بودند ایران اسلامی با مقاومت رزمندگان اجازه نداد حتی ذره ای از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام استان ها باید به اندازه تهران از بیت المال بهره مند شوند

تمام استان ها باید به اندازه تهران از بیت المال بهره مند شوند