مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-06اقتصادي

تهیه کاور زمین چمن ورزشگاه حافظیه با اعتبار 450 میلیون تومان


رییس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای شهر شیراز از کمک شورا و شهرداری شیراز به ورزشگاه حافظیه شیراز خبرداد و گفت: 450 میلیون تومان از اعتبارات شهرداری شیراز در بخش ورزشی به تهیه کاور زمین چمن حافظیه اختصاص یافت.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای شهر شیراز از کمک شورا و شهرداری شیراز به ورزشگاه حافظیه شیراز خبرداد و گفت: 450 میلیون تومان از اعتبارات شهرداری شیراز در بخش ورزشی به تهیه کاور زمین چمن حافظیه اختصاص یافت.

محمدرضا هاجری، رییس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، از کمک شورا و شهرداری شیراز به ورزشگاه حافظیه شیراز خبر داد و گفت: مساعدت شورا و شهرداری شیراز برای تهیه کاور زمین چمن ورزشگاه حافظیه بنابه درخواست مدیریت ورزش و جوانان شهرستان شیراز مبنی بر حفظ و نگهداری چمن ورزشی حافظیه برای استفاده تیم های فوتبال این شهر در طول سال و برگزاری مسابقات سراسری به لایحه تبدیل شد که پس از تصویب در صحن شورای شهر به تایید فرمانداری رسید.

رییس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای شهر شیراز افزود: 450 میلیون تومان از اعتبارات شهرداری شیراز در بخش ورزشی به تهیه کاور زمین چمن حافظیه اختصاص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه کاور زمین چمن ورزشگاه حافظیه با اعتبار 450 میلیون تومان

تهیه کاور زمین چمن ورزشگاه حافظیه با اعتبار 450 میلیون تومان