مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 00:052023-10-30بين الملل

وقتی طوفان الاقصی، مشتری معترض را طرفدار «عروسک های ضداسراییلی» کرد


«یکی از هموطنان که راهی انگلیس بود، سفارش عروسک داد و تأکید کرد حتماً کف کفشش منقش به پرچم آمریکا و اسراییل باشد! با نگرانی گفتم: - گروه جامعه خبرگزاری فارس- مریم شریفی؛ 8سال قبل، وقتی بعد از یک دوره تلاش های پیگیرانه در زمینه عروسک سازی، بالاخره چرخ روزگار به کام بانوی هنرمند خوزستانی چرخید و ایده هایش برای ساخت عروسک های زیبا و با حجاب به ثمر نشست و عروسک ایرانی اسلامی آلاء خلق شد، یک دغدغه دیگر به سراغش آمد.

همان طور که لباس های رنگ به رنگ عروسک باوقار و باحجابش را کوک میزد و تلاش می کرد آن را با کیفیتی قابل رقابت با عروسک های خارجی روانه بازار کند، با خودش فکر کرد چه کاری می تواند انجام دهد که عروسک های ابداعی اش برای کودکان ایران فقط وسیله بازی نباشند! و مرور جنایت های رژیم اشغالگر اسراییل در حق مردم مظلوم فلسطین کافی بود تا یک ایده طلایی در ذهن او جرقه بزند.

عروسک های استکبارستیز ، از همان جا متولد شدند.

این روز ها که افکار عمومی جهان از جنایات کور صهیونیست ها در کشتار زنان و کودکان در غزه در بهت و حیرت است و از پیر و جوان و کوچک و بزرگ برای ابراز انزجار از این نسل کشی به خیابان ها آمده اند، زینب حیدری ، بانوی عروسک ساز خوزستانی و مشتریانش بیشتر از هر زمان دیگری به درستی ایده ساخت عروسک های استکبارستیز پی برده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی طوفان الاقصی، مشتری معترض را طرفدار «عروسک های ضداسراییلی» کرد

وقتی طوفان الاقصی، مشتری معترض را طرفدار «عروسک های ضداسراییلی» کرد