مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 12:152023-10-28اجتماعي

عقیم سازی 870 قلاده سگ در ارومیه طی سال جاری


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: تاکنون یک هزار و 250 قلاده سگ در پناهگاه حیوانات بی پناه سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه عقیم سازی شده است که 380 قلاده سگ در سال گذشته و 870 قلاده سگ در سال جاری (هفت ماهه اول سال تاکنون) عقیم سازی شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: تاکنون یک هزار و 250 قلاده سگ در پناهگاه حیوانات بی پناه سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه عقیم سازی شده است که 380 قلاده سگ در سال گذشته و 870 قلاده سگ در سال جاری (هفت ماهه اول سال تاکنون) عقیم سازی شده است.

هادی بصادری در گفت و گو با ایسنا افزود: پناهگاه حیوانات بی پناه سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه بزرگترین و مجهزترین پناهگاه موجود در سطح شمالغرب کشور است که دارای بخش های ویژه از جمله اتاق عمل جهت درمان، واکسینه کردن وعقیم سازی سگ ها توسط دامپزشک است.

وی اظهار کرد: در مرحله نخست، زنده گیری سگ های ولگرد توسط اکیپ های ویژه انجام و سپس برای حیوانات جمع آوری شده پرونده تشکیل می شود، پس از ورود سگ به مرکز ساماندهی کنترل های لازم از نظر بیماری های انگلی و سایر بیماری ها و آسیب های جسمی بر روی سگ انجام گرفته و به اتاق عمل انتقال داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقیم سازی 870 قلاده سگ در ارومیه طی سال جاری

عقیم سازی 870 قلاده سگ در ارومیه طی سال جاری