مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-21سياسي

آبِ دریای عُمان، خرداد یا شهریور سال 1403 به اصفهان می رسد


عملیات اجرایی مرحله نخست پروژه انتقال آب از دریای عمان به استان اصفهان مهر سال 1401 آغاز شد و در دولت سیزدهم هم اینک در 24 نقطه با حضور 14 پیمانکار در حال تکمیل است.

- عملیات اجرایی مرحله نخست پروژه انتقال آب از دریای عمان به استان اصفهان مهر سال 1401 آغاز شد و در دولت سیزدهم هم اینک در 24 نقطه با حضور 14 پیمانکار در حال تکمیل است.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: پروژه انتقال آب از دریای عُمان به استان با جدیت در حال انجام است و پیش بینی می کنیم آب انتقالی، خرداد یا شهریور سال 1403 به اصفهان برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا، مهران زینلیان، روز سه شنبه در نشست با بخشداران، دهیاران، شهرداران و مسوولان شهرستان فلاورجان افزود: این پروژه اگرچه طبق برنامه اولیه ابلاغی تهران قرار بود هفت ساله باشد، اما با پیگیری مسوولان استان و تلاش بسیار مجریان، تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی اضافه کرد: رسیدن آب دریا به استان سبب غنای آبی مجموعه های صنعتی مانند مجتمع فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان می شود و این امر سبب آزادسای سایر منابع آبی مانند پساب که توسط این صنایع مورد استفاده قرار می گیرد، خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به بهره گیری اصولی از منابع آبی خاطرنشان کرد: مواردی مانند اصلاح الگوی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبِ دریای عُمان، خرداد یا شهریور سال 1403 به اصفهان می رسد

آبِ دریای عُمان، خرداد یا شهریور سال 1403 به اصفهان می رسد