مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 17:352023-11-18سياسي

حمله حماس توطئه های کشورهای متخاصم را سرنگون کرد


مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین با بیان اینکه اسراییل دیگر نمی تواند خود را باز پروری کند، گفت: حمله حماس همه توطئه های کشورهای متخاصم را سرنگون کرد، - ایسنا/مازندران مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین با بیان اینکه اسراییل دیگر نمی تواند خود را باز پروری کند، گفت: حمله حماس همه توطئه های کشورهای متخاصم را سرنگون کرد، به فضل خدا بیش از 600 هزار اسراییلی در شهرک های فلسطین آواره شدند.

حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی امروز، 27 آبان در اجتماع مردم ساری که به مناسبت حمایت از مردم مظلوم غزه و محکوم کردن رژیم صهیونیستی در ساری برگزار شد، اظهار کرد: امروز برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه جمع شدیم، اعلام می کنیم؛ ملت ایران اسلامی خودش را در کنار مردم غزه می بیند و از خدا می خواهیم جبهه مقاومت را به پیروزی برساند.

وی با اشاره به اینکه ملت مظلوم فلسطین و غزه از عاشورا درس گرفتند و حاضرند تکه تکه شوند ولی ذلت را نمی پذیرند، گفت: زنده باد فلسطین مرگ بر اسراییل از اندیشه قرآن گرفته شده است و ملت جهان بدانند فلسطین پیروز است.

این مسئول با تاکید بر اینکه همه باید امروز بگوییم، آمریکا از دست ملت ایران عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر، تصریح کرد: مسئولیت امامان معصوم، ایستادگی در برابر ظلم و فساد بوده است؛ عزت مسلمانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله حماس توطئه های کشورهای متخاصم را سرنگون کرد

حمله حماس توطئه های کشورهای متخاصم را سرنگون کرد