مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 18:502023-11-19سياسي

ضرورت دفاع از انقلاب در برابر تهاجم فکری


نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به ضرورت دفاع از انقلاب اسلامی در برابر تهاجم فکری در عرصه جنگ اراده ها، گفت: صهیونیست ها در جنگ اراده ها، - ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به ضرورت دفاع از انقلاب اسلامی در برابر تهاجم فکری در عرصه جنگ اراده ها، گفت: صهیونیست ها در جنگ اراده ها، از قدرت اراده بیش از بمباران استفاده می کنند و در چنین شرایطی، سپاه و بسیج باید نیروهای خود را به حدی قوی کنند تا در پاسخ به شبهات و مقابله با توطئه های دشمن موفق عمل شود.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، 28 آبان ماه در نشست اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج استان گیلان به مناسبت آغاز هفته بسیج ضمن تبریک این هفته به همه بسیجیان و ملت قهرمان اظهار کرد: بسیج چشم و چراغ و مایه امید ملت ایران بوده و خواهد بود.

وی گفت: سپاه و بسیج امروز باید در دو عرصه درون سازمانی و برون سازمانی، فعالیت هایی را مورد توجه اساسی قرار دهند.

در عرصه درون سازمانی، هر نوع آموزشی که در سپاه، راهبردی باشد و توانمندی های این نهاد اسلامی و انقلابی را ارتقا ببخشد، باید مورد توجه باشد.

امام جمعه رشت با تأکید بر تقویت باورها در مجموعه سپاه و بسیج گفت: بیش از 80 درصد نسل فعلی سپاه، جنگ و امام (ره) و اوایل انقلاب را ندیدند و لذا نیازمند تقویت باورها نسبت به اسلام، انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت دفاع از انقلاب در برابر تهاجم فکری

ضرورت دفاع از انقلاب در برابر تهاجم فکری