مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-10دانش

حمایت وزارت علوم از پروژه ساخت موزه ملی علوم و فناوری ایران


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بازدید از ساختمان در حال ساخت موزه ملی علوم و فناوری از آمادگی وزارت علوم برای حمایت از این پروژه خبر داد و اعلام کرد: - وزیر علوم در بازدید از ساختمان در حال ساخت موزه اعلام کرد حمایت وزارت علوم از پروژه ساخت موزه ملی علوم و فناوری ایران وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بازدید از ساختمان در حال ساخت موزه ملی علوم و فناوری از آمادگی وزارت علوم برای حمایت از این پروژه خبر داد و اعلام کرد: به زودی اجلاس رؤسای دانشگاه های کشور در این محل برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موزه ملی علوم و فناوری ایران در فضایی به مساحت 35 هزار مترمربع واقع در منطقه گردشگری-فرهنگی عباس آباد تهران در حال ساخت است و به زودی فاز غربی این طرح افتتاح خواهد شد.

محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بازدید اخیر خود از مجموعه در حال ساخت موزه ملی علوم و فناوری ایران ضمن اعلام آمادگی برای حمایت وزارت علوم از پروژه، ابراز امیدواری کرد: به زودی اجلاس رؤسای دانشگاه های کشور در این محل برگزار شود.

در این بازدید، سیف الله جلیلی، رییس موزه ملی علوم و فناوری ایران نیز توضیحاتی را در خصوص روند پیشرفت فیزیکی پروژه ساختمانی موزه ارائه و ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال جاری بخش غربی پروژه به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت وزارت علوم از پروژه ساخت موزه ملی علوم و فناوری ایران

حمایت وزارت علوم از پروژه ساخت موزه ملی علوم و فناوری ایران