مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 11:002023-11-20اجتماعي

هشدار «قرمز» هواشناسی برای 7 استان کشور


سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح قرمز بارندگی برای 7 استان از آب گرفتگی گسترده، طغیان رودخانه ها، انسداد راه های روستایی و تخریب تأسیسات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، پیش بینی کلی نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی نشان می دهد امروز در نیمه غربی کشور، بخش هایی از مرکز و جنوب، ارتفاعات و دامنه های البرز، ارتفاعات و دامنه های زاگرس بارش باران، رعدوبرق، در مناطق مستعد ریزش تگرگ، وزش باد شدید موقتی همراه با گردوخاک، در مناطق سردسیر و مرتفع کولاک برف و در مناطق شمال شرق کشور ابرناکی و رگبار پراکنده روی می دهد.

بیشینه بارش امروز برای استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، شمال غرب فارس، ایلام، لرستان، کرمانشاه، کردستان، همدان و ارتفاعات البرز مرکزی است.

فردا سه شنبه سامانه بارشی در بخش هایی از شمال غرب، غرب، جنوب غرب، جنوب، ارتفاعات و دامنه های البرز، ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی، سواحل دریای خزر، شمال شرق و شرق کشور فعال است و بیشترین بارش ها برای استان های خراسان شمالی، گلستان، شرق مازندران، ارتفاعات البرز شرقی و ارتفاعات زاگرس مرکزی روی می دهد.

روز چهارشنبه بارش ها در بخش هایی از شمال شرق، سواحل شرقی و ارتفاعات شرقی البرز بارش ها ادامه دارد و اواخر وقت سامانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار «قرمز» هواشناسی برای 7 استان کشور

هشدار «قرمز» هواشناسی برای 7 استان کشور