مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 22:552023-11-13سياسي

لاریجانی: دکترین مقاومت بزرگترین تهدید برای طرح صهیونیستی است


دکترین مقاومت بزرگترین تهدید برای طرح صهیونیستی است، چرا که این طرح هدفش آن بود که سیطره مداوم بر منطقه ایجاد کند و در کنار آن به اسلام زدایی نیز بپردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمدجواد لاریجانی مشاور عالی رییس قوه قضاییه و دبیر سابق ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در گفت وگوی تلویزیونی با اشاره به نسبت منافع ملی ایران و مسئله فلسطین، گفت: حماس به عنوان یک نیروی مقاومت در فلسطین ضربه هولناکی به رژیم یاغی صهیونیستی که مشغول افساد فی الارض در آن سرزمین هستند، وارد کرد، اما این ضربه فقط این نیست که یک گروهی صرفاً ضربه زده باشند، بلکه ما در منطقه با طرح صهیونیستی روبرو هستیم.

وی اظهار کرد: صهیونیسم در طول هفتاد و چند سال یک طرح است و این طرح صاحبانی دارد که نسبت به آن بسیار حساس هستند، لذا می بینیم که به محض آنکه این طرح در حال سقوط قرار گرفت، آمریکا و انگلیس و اروپایی ها، سراسیمه وارد شدند.

مشاور عالی رییس قوه قضاییه ادامه داد: سؤال این است که چرا در سایر دعواها ورود نمی کنند؟ شبیه همین مسأله را در اوکراین ببینید.

آنان در اوکراین به این سراسیمگی ورود نکردند، اما در عین حال ورود آنان به اوکراین به دلیل دلسوزی آنان برای مردم اوکراین نبود، بلکه در نظر غربی ها مردم اوکراین پشیزی نمی ارزند، لذا دلیل ورود غرب به مسأله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاریجانی: دکترین مقاومت بزرگترین تهدید برای طرح صهیونیستی است

لاریجانی: دکترین مقاومت بزرگترین تهدید برای طرح صهیونیستی است