مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 12:202023-10-29سياسي

تدوین اطلس رسانه ای چهارمحال وبختیاری مصوب شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری با اشاره به برگزاری چهل و سومین نشست شورای اطلاع رسانی این استان، گفت: تدوین اطلس رسانه ای به منظور رصد وضعیت رسانه در استان با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و در همراهی دیگر دستگاه های مرتبط از مصوبات این نشست بود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری با اشاره به برگزاری چهل و سومین نشست شورای اطلاع رسانی این استان، گفت: تدوین اطلس رسانه ای به منظور رصد وضعیت رسانه در استان با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و در همراهی دیگر دستگاه های مرتبط از مصوبات این نشست بود.

بر اساس گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری، پیام احمدی در تشریح شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به تأکید اعضای شورا بر اطلاع رسانی دقیق و کامل اقدامات کم سابقه دولت سیزدهم در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: تدوین اطلس رسانه ای به منظور رصد وضعیت رسانه در استان با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و در همراهی دیگر دستگاه های مرتبط از مصوبات این نشست به شمار می رود.

دبیر شورای اطلاع رسانی چهارمحال و بختیاری تعیین موضوعات اولویت دار استان برای ضریب بخشی در رسانه را از دیگر موارد مطرح شده در این نشست دانست و اظهار کرد: قرار گرفتن متخصصان علو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین اطلس رسانه ای چهارمحال وبختیاری مصوب شد

تدوین اطلس رسانه ای چهارمحال وبختیاری مصوب شد