مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 19:202023-11-01اجتماعي

آب رسانی به 200 روستای خوزستان توسط قرارگاه منطقه ای کربلا


فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا از آب رسانی به 200 روستای خوزستان خبر داد و گفت: این اقدام جهادی در راستای خدمت رسانی به مردم مناطق محروم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز ، احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا امروزدر جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهار مخزن چهار هزار مترمکعبی در برخی از نقاط روستایی استان احداث شده که با این اقدام، آب به راحتی در روستاها پمپاژ می شود.

وی افزود: برای ایجاد امنیت پایدار در نقاط مختلف استان، اقدامات موثری در روستاهای استان مانند اهدای بیش از 30 دستگاه آب شیرین کن، تسطیح اراضی کشاورزی، ساخت و ترمیم بیش از 400 منزل، اهدای سه هزار جهیزیه به زوجین و برپایی بیمارستان صحرایی انجام شده است.

سردار سید الشهدا ادامه داد: برخی از طرح های محرومیت زدایی قرارگاه از جمله برگزاری جشنواره خرما، اشتغال خوبی در روستاها ایجاد کرده است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا به پروژه های راه روستایی در استان اشاره کرد و گفت: احداث پد هلی کوپتر در برخی از روستاهای سخت گذر برای انتقال بیماران و مصدومان حادثه و ایجاد جاده برای روستاها از دیگر اقدامات قرارگاه در خدمت رسانی به مردم محسوب می شود.

وی پیروزی غزه بر اسراییل غاصب را برگرفته از روحیه استکبارستیزی جبهه مقاومت دانست و توضیح داد: اسراییل هیچ موقع فکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب رسانی به 200 روستای خوزستان توسط قرارگاه منطقه ای کربلا

آب رسانی به 200 روستای خوزستان توسط قرارگاه منطقه ای کربلا