مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 15:052023-10-24بين الملل

ترامپ برای خارج کردن آمریکا از ناتو برنامه ریزی می کند


یک رسانه آمریکایی گزارش داد، در حالی که دونالد ترامپ در دور اول ریاست جمهوری خود تصمیم به خارج کردن واشنگتن از ائتلاف ناتو گرفته بود و با اصرار مقام های دولتش منصرف شد، - یک رسانه آمریکایی گزارش داد، در حالی که دونالد ترامپ در دور اول ریاست جمهوری خود تصمیم به خارج کردن واشنگتن از ائتلاف ناتو گرفته بود و با اصرار مقام های دولتش منصرف شد، این رهبر سابق آمریکا در نظر دارد در صورت ورود دوباره به کاخ سفید این مسیر را در صورت اجابت نشدن خواسته هایش در پیش بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه آمریکایی رولینگ استون نوشت، مقام های ارشد آمریکایی به این رسانه فاش کردند، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا در دور نخست ریاست جمهوری خود می خواست کشورش را از ائتلاف ناتو خارج کند اما مقام های ارشد دولتش او را از این کار منصرف کردند.

ترامپ که هم اکنون نامزد ریاست جمهوری پیشتاز رقابت مقدماتی جمهوریخواهان برای رقابت سال 2024 است طبق گزارش رولینگ استون، حالا نیز در حال بحث بر سر این است که در صورت برآورده نشدن درخواست هایش توسط ناتو چطور این کار را محقق کند.

او و متحدانش اکنون این طرح را در نظر دارند که طبق توصیف خود ترامپ، سطح مشارکت آمریکا در این ائتلاف را تا سطح یک عضو ذخیره پایین بیاورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ برای خارج کردن آمریکا از ناتو برنامه ریزی می کند

ترامپ برای خارج کردن آمریکا از ناتو برنامه ریزی می کند